Gezocht: duurzame professionals

4 april 2018
mediagroen

Bouw mee aan een zwerm van mediaprofessionals met een duurzame drive, vul de enquete in, en lees verder!

MediaGroen bestaat als project sinds eind 2015. Eerst gefinancierd door het Stadsfonds, en in samenwerking met NPO Groen. En na het ophouden van NPO Groen is MediaGroen verder gegaan als zelfstandig project, gefinancierd door de gemeente Hilversum.

Met de partners wordt verduurzaming in de media-industrie op de agenda gezet. LED verlichting in de studio’s, het inkopen van duurzame windenergie, het uitrollen van Albert, het zijn allemaal initiatieven die de partners hebben genomen om de CO2 footprint van de media-industrie in Hilversum te verkleinen. Zo is in 2017 20kton CO2 bespaard, een prachtige bijdrage aan een duurzamere industrie!

Gezocht: mediaprofessionals met een duurzame drive

Wat het project nodig heeft, is het directe contact met mediaprofessionals met een groen hart, een duurzame drive, mensen die in de organisatie werken en daar dingen voor elkaar kunnen krijgen en die uit willen wisselen. Ben jij zo iemand, met een beetje duurzame drive, of veel? Wat kan MediaGroen voor jou betekenen? Wellicht een draaischijf van ideeën, een ontmoetingsplaats? Een groene club? Een duurzame zwerm met zwermintelligentie? Om samen weer een jaarcongres zoals Focus op Groen 2016 te organiseren, of Groene Lunches? Schrijf je in voor de nieuwsbrief, vul de enquete in, of stuur je ideeën naar info@mediagroen.nl, en help mee opbouwen vanuit je organisatie.


Foto door Alastair Rae[1], CC BY-SA 2.0, Link